Asszem most már nevezhetem örök darabnak, 2004-ben vettem újonan, 2 szezont pályáztam vele, 1 szezont streetfightereztem, utána utcaivagánykodtam, tavaly pedig visszaépítettem a 800km-t futott gyári idomjaival, most elvileg csillivilli, bár tavaly elszakadt a lánc és a farokidom karcos lett.
Amikor utcán használom, igyekszem a kerekeit felváltva az aszfalton tartani...
Ez a forma sose tetszett, előtte K2 750-esem volt, de elrepedt a váza, és erre cseréltem. Nem bántam meg, mert talán ez az egyetlen gixer aminek nincs típushibája. Már rég lecseréltem volna újabbra, de sajnos a k5-k6 széria kissebb lett, és nekem kényelmetlen az 1,9m magasságomhoz, a k7-k8 pedig nagyon túrás lett szerintem, a K9-K10-se jött be sőt már az áruláson gondolkozom egy BMW s1000rr a kiszemelt könnyebb is mint a gixer meg erősebb is, és egyébként is BMW-buzi vagyok autó téren, szóval megpecsételődött a sorsa...
Amiket alakítottam rajta:
versenyidom
fixlábtartó
lánckerék 16/45 (a gyári 17/42)
előre tettem rá radiális féket K5-ről
előre-hátra fémfékcső,
fékbetét rugók kiszedve
hátsófékpedál nagyrugó szintén kiszedve
környezetvédelmi tiltás is ki
exup szelep ki
kmóra 299 tiltás ki
K&N airfilter
yoshimura csipa'tuning
púpos plexi
LSL bukógomba
leovince titán dob rövidre vágva (Balu exhaust)
Videóim:
száraz úton:
http://www.youtube.com/watch?v=NeIXxCMUzQwterepen esőben:
http://www.youtube.com/watch?v=vTHZcWPDHCY