Suzuki GSX-R 1000 K8



Egy pár gondolat a motoromról:

Először is le kel szögeznem, hogy nekem ez az ELSŐ motorom mi a szalonból 2008.02.28-án került hozzám! Jogsi is hat hónapos volt. Mindenki azt mondta, őrült vagyok és nyáron temetnek majd. Ezúton közlöm velük, hogy élek és virulok.
Ennyit rólam nézzük a vasat!




Szalon állapothoz képest a változások:

● Ledes irányjelzők elől hátul
● Ledes helyzetjelző
● Xenon tompított
● Sima fehér fényű reflektor
● Kipufogó Kr Tuned amerikai full karbon 2 dob katalizátor nélkül
● Hátsó gumma BT-016 190





Leírás:

Nem mondom, az első utam Székesfehérvárra ment nagybátyámmal, hát be voltam szarva rendesen, de 100 tempóval régi 7-en. Hazafelé már élveztem! Ezen volt először A-B-C fokozat kapcsoló ami szerintem egy nagyon állat dolog.

A - fokozat az szerintem senkinek nem kell bemutatni ez az ős erő! Ahogy húzod úgy megy, ha csak egyet csuklasz, már 100 felet van veled!
● 1-es fokozat 156
● 2-es fokozat 208
● 3-as fokozat 248
● 4-es fokozat nem mertem
● 5-ös fokozat 299-fölött
● 6-os fokozat Isten tudja (de ő biztosan!)

B - fokozat na ezt nem tudom minek rakták rá!

C - fokozat (city fokozat) ez egy ötletes, mert vizes úton mutatja meg mire is jó!
Sokkal finomabb gáz reakció tüsszentésre nem egy kerekezel mit az A-nál. Teljesítmény is egy 600-nak felel meg. Nem hirtelen indul meg hanem egy kicsit gondolkodik és lágyan kezd húzni. Eleinte én is így használtam a motoromat talán még ezért tudom le írni ezeket a sorokat.


Vezethetőség:

Na ebben aztán rohad túl nem tudok össze hasonlítani semmivel. Egy két dolog biztos a gyári fékek hajlamos elmelegedni utána meg nyúlik, mint a takony. Kanyarodás egy élmény vele. Ahova nézel oda megy egy kis test súly áthelyezés és kész. Alap gyári bealításnál az első futómű erős fékezésnél nagyon le bólint, de nem üt fel. Két személynél még jobban érezhető, de a hátsó szerintem nagyon jól be van állítva. Kanyarban volt mikor 2 kerékkel csúsztam meg egy felhordáson igaz kicsit, de a motor össze szedte magát és megúsztam a zakót! Tapasztalatlanságomat sokszor a motor jó indulata és kepesége húzott ki a bajból. Sokat hallottam, hogy ez a legtúrásabb Gixxer, hát gyerekek ilyen erős túra gépet még nem láttam.

Ha kérdésetek van, megpróbálok válaszolni rá! Igaz a nevemből is adódik a tapasztalatom!

Mazsola